MAXAMEC DEV LEGO SETİ...





Ne zamandır Alen Tuna'ya şöyle kaliteli lego seti arıyorum da bulamıyorum.. Geçenlerde bir sitede maxamec dev lego seti gözüme takıldı.. Allah dedim hem lego seti hemde dev gibi :) Daha ne olsun .. Ama bu set normal legolardan biraz farklı ana parçaları ve bağlantı parçaları var . üst üste tak çıkar durumu yok yani.. Olurmu olmazmı Alen yapabilirmi yapamazmı  derken 2-6 yaş aralığınıda görünce deniyelim diyerek aldım..
Dev diyince bayaa dev gibi bir şey bekliyordum küçük makul boyutlarda geldi renkleri güzel bol parçalı yapım kitapçığıda var ne güzel diyerek başladık bir şekil yapmaya .. Ya bizde bir sorun vardı yada çocuk mantığı ile düşünemedik de bizim bir şekil yapmamız min. 45 dk yı buldu .. 2 yaşındaki çocuk bunu ne kadar sürede yapardı bilemedim ..

                               
ilk yaptığımız şekil bisiklete benzedi .. Uzunca bir süre bozmayı gözümüz yemedi :) bununla oynamada devam etti Alen Tuna.. baktımki böyle olmayacak oyuncağın hakkını vermemiz lazım dün akşam bir giriştim sökmeye ayy içim şişti vidalama sistemi her parça 2 vida ile tutturuluyor allahdan Alen Tuna yardım ettide daha kısa sürede bitti :P
Aldım elime kitapçığı başka ne yapabiliriz dedim, değişik bir şey olsun dedim bayada alternatif var en azından benzetmeye çalışmışlar .. Robot gibi bir şey yapayım dedim ama Alen Tuna sürekli üzerine binecek bir şeyler aradığı için Robot çok uymadı ne kolu kaldı ne bacağı :) Tekrar onuda söktük yine araba tarzı birşey yapmaya çalıştım ama benim yapım sürem ( arada Alen in malzemeleri kaçırması saklaması falan derken ) 1,5 saati buldu ama neyseki sonunda yapabildim .. bakalım bunu böyle kullanması ne kadar sürecek :)



Daha büyük çocuklar için sanırım daha mantıklı yaratıcılıklarını geliştirmek için iyi bir oyuncak .. Kitaba bağlı kalmadan başka şeylerde yapılabilir gibi üzerinde çalışmak lazım sadece .. Alen için erken olduğuna karar verdim o şimdilik kitapdan seçiyor ve biz yapıyoruz .. Parçaları kaybetmeden saklayabilirsek ilerde belki kendi bir şeyler yapar kim bilir ...







Yorumlar

  1. Öztürk bey çok güzel ve detaylı yorumlamışsınız... Teşekkür ederiz biz de sipariş veriyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende teşekkür edem :) şimdiden iyi eglenceler Güle gule kullanin ..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası