MUCİZEPASTANE .. huzurlarınızda :)

Ne zamandır yazamadığımı farkettim ..
Hummalı çalışmalar ve yeni projeler peşindeyim ..
Kendimi birden bir kurabiye ve pasta projeleri içinde buldum ..
Sanırım içimdeki pastacı ruhunu farkında olmadan dışarı çıkardım 
Amaaaa ne kadar mutlu ve keyifliyim ne de iyi oldu bu iş
Tabi benim mesaili çalıştığımı düşürsek tüm günümü bu işlere ayırmak istesemde malesef öyle bir imkanım yok amaaa boşa geçirdiğim her vakti bu işlere ayırıyorum diyebilirim :) 

ilk işim tabiki oğlum Alen Tuna'nın okul daki aylık hediye gününde arkadaşlarına hediye vermesi için kurabiyeler yapmak oldu :) ve de ne iyi oldu umarım okuldaki öğretmenleri ve arkadaşları severek yemişlerdir :)
Yakın zamanda güzel fotolar bekliyoruz öğretmenlerinden :)

Projeminizin adı MUCİZEPASTANE :) çünkü bu iş çok uzun süredir aklımızdaydı ve birden bire hayata geçirmek bizim için çok ani ve mucize oldu bence :)
Kısa zamanda yakınlarımızdan iyi tepkiler almaya başladık bile

Umarız herkesi hem sağlıklı, hem güvenilir, hemde şık bir sunumla güzel ve özel zamanlarında güzel tatlarla mutlu etmeyi başarırız ve devam ederiz

Kısa zaman oldu ama bir miktar çalışmalarımız oldu bile 
Aşağıdaki son paketimiz yola çıktı ..

Takip etmek için şimdilik instagram da #mucizepastane deyiz ...


Sevgiler ..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası