Son günlerde yapılanlar vee tabikii mucize pastane miz ...

Uzun  zamandır yazamadım yine malesef .. Yılbaşından itibaren biraz neler yaptığımızdan bahsedeyim dedim unutmadan ...

Öncelikle Alen Tuna nın okulu yarı tatili nedeniyle kapandı !!  aslında okulla en baştaki konuşmalarımızda böyle bir şey olmayacağı söylenmişti ama okuldaki çocuk sayısının azlığı nedeniyle kapatmak zorunda kalmışlar... gerekçeleri bu şekilde yani 
Anlamıyorum insanlar küçük yaşlardaki çocuklarını neden kreşe gönderirler ??
Ya bizim gibi baktıracak yada bırakacak kimseleri olmadığından , yada evde bakıcıyla kalacağına okulda en azından gelişimine faydası olsunda birşeyler öğrensin, çevresi olsun, arkadaş edin vs diye gönderirler.. 
Bu bölgenin malesef kötü tarafından biri de bu .. Sanırım burada herkes çocuğunu sadece kafası rahat etsin diye gönderiyor .. Neyse bu kısmı beni  ilgilendirmez ama olan bize oluyor tabi :( 
Alen Tuna nın sınıfında Doruk diye bir arkadaşı daha var . ikisi kaldığı için malesef bizim çocuklarda bakıcıya geri döndüler.. Bu çocukların günahı ne !! Okulda haklı belki ama bence yinede okul yönetimi alternatif planlarla hem çocukların devamını sağlayabilirler hemde kimseyi zor durumda bırakmayabilirlerdi..... Şimdilik bizim paşa evde bakalım 2 hafta sonra yine sil baştan okula alıştırma çabalarına başlayacağız :(

Bu aralar birde kağıt bant olayına girdim nede çok sevdim :)  Allahım her işe yarıyorlar çok da güzel desenli olanlarıda var .. Tchiboda görmüştüm hemen alıverdim. Elime ilk geçenlerle çalışmalara başladım :) 

Eski ikea abajur um şimdinin ıvır zıvır kovası oldu :)
  
Veeeee birde ŞÖBİYET tatlısı çalışmam oldu :)

sene 2007 Eşimle evlenmemiştik . Bir gün dedim ki ona bir şey iste onu yapim .. O da ne istersen yaparmısın dedi.. Bende yaparım ne kadar zor olabilirki dedim :) O da ŞÖBİYET yap ozaman dedi :) 
2007 den bu yana hiç denemedim bile yapmayı yapamam diye :)
Geçen gün aklına gelmiş :)
eeeee pastacı oldun artık bir şöbiyet yaparsın dedi :)
Altda kalırmıyım yaparım yaaa ne olacak dedim :)
Hemen başladım tarif aramaya genelde hep aynı tarifler vardı yaptım bir tanesini veeee çok da güzel olduu .. Biraz uzun sürdü ama yerine getirmiş oldum sözümü :)



Eveett bunların dışında bir de tabi Mucizepastane çalışmalarına son hız devam ediyoruz ... Çok keyifli çalışmalar yapıyoruz ve geri dönüşlerde çok güzel oluyor .. Ne mutlu bize .. :)
Facebook ve instagram devam bunun yanında Bir blog yada site çalışmamız olacak .. Hala yapıp da fotografını koymadığımız çalışmalarımız var onlarla birlikte düzenli bir şekilde sunmak için site olması gerek .. O da en kısa zamanda olacak inşallah ..



Hava bir gün yağmurlu bir gün sıcak gidiyor
Gönül yaz gelsin istiyor ama yinede bunada şükür diyoruz :)  









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası