İş Hayatımdaki Yenilik :)

2008 yılında İstanbul dan kalk gel sen Kaş a yerleş, burada evlen, burada çocuk yap, hayatına devam et..
İlk zamanlar sürekli tatil modunda olmak keyifliydi gerçi halada keyifli 6 yıl oldu ama yaptığımız İş her yerde aynı malesef ..BANKACILIK .
tamam müşteri profili farklı , yapılan işlemler farklı olabilir ama düzen disiplin vs gibi şeyler aynı ..
İstanbul dan sonra burda şubede çalışmaya başlamak YENİ BİR İŞE BAŞLAMAK gibi birşeydi benim için .. Hayatımız tamamen değişmişti 
gerçi sudan çıkmış balık gibi oluyorsun Daha sakin Daha relax çalışınca:)
Ama alışılıyor :)
Yineeee deeee 6 yıl olunca insan yani ben her gün yaptığım bir şeyde değişiklik istiyorumm .. Bu değişiklik ben istemesemde olacak bir şeydi gerçi
Bir süredir banka 5 yılı dolan personelin yerini değiştiriyor
tabi sıra bizede geldi ama tam zamanında geldi :):):)

Biz Kaş ve Kalkan dan ayrılmayı düşünmüyoruz .
gerçi Alen Tuna var artık ilerde onun okul hayatı devreye girecek
ozamana kadar burada olacağımız kesin gibi kısmet olursa tabi :)
Bu neden le Eşimle benim şubelerimizi değiştirdiler
Ben Kalkan şb den Kaş a geçtim
Eşim de Kaş şb den kalkan a geçti :)

Bu durumda hayatımızda işimizden çok düzenimizdede biraz değişiklik oldu
Evimiz Kalkanda olduğundan artık ben gidip geliyorum
Gerçi evi Kaş a taşımayıda düşündüm ama Kalkandaki hem evin hemde Alen in okul düzenini bozmayı istemedik bu yüzden ben gidip gelmeye devam edicem..Alen Tuna da babasıyla daha fazla vakit geçiyor oldu
sabah ve akşam okuldan babası alıyor ve bırakıyor :)

Yeni şube yeni iş yeni müşteri profili ne alışmak derken sanırım 5 - 6 yıl daha burada geçirirsem zaten sonrasında artık çalışmama gerek kalmayacak ve emekli olacağım :)
Umarım o günleride görürürüz :)
Yeni şubemde çoğunluk bayan olduğundan öğlen yemek aralarında eğlenceli şeyler yapabiliyoruz :)

Motor Çetesi gibi geziyoruz bazen :) 

Umarım her şey yolunda ve sorunsuz gider benim ve ailemiz için :)

Kaş'tan Sevgiler :)







Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası