Ve Mutlu Son.. Hoşgeldin ALİN ZEYNEP kızım

Hayatımız daha yeni yeni normale döndüğü için gecikmeli olarak yazabiliyorum :-(


Tarih: 28 Şubat 2015
Saat: 10:37 
Yer: Fethiye Lokman Hekim Hastanesi

Ve büyük gün geldi ,çattı . Son güne kadar sakinliğimi koruyup hatta kendim dogum yapmayacagimda başkasını ziyarete gidiyormuşum gibi sabah yola ciktik .
erken saatte hastaneye saat 08.00 civarinda vardık. Odamıza yerleştik . Abimiz uykudan uyanıp yollara düşünce kendine gelmesi zaman aldı :-( ilk fotoğraflarda sürekli arıza cikardi çekilmek istemedi..



Saat 10 gibi doğum için çagirilmistik. Bu yüzden hemen Sezeryan öncesi süreç başladi ve Ameliyathaneye doğru yol aldım 

                                    veee kizim 10:37 de dünyamıza gözlerini açtı ☺

Bu dogumumda surecle ilgili endiselerim vardi yine onceki gibi spinal aneztezi ile herseyi yasayayimmi yok sa komple bayilip gozumu odadami acayayim Diyordum ama yine spinal a karar verdim ne olacaksa goreyim bileyim dedim ve gercekten hersey okadar yolunda ve keyifli gectiki dogru karari verdigimi anladim.. Ameliyathanede tum personel cok iyi ve ilgiliydi vee tabiki doktorumuzda superdi


Kizimiz Benden önce vardığı için Babamız ve Abimiz başından hiç ayrılmamis.
Ben odaya geldiğimde herkesin yüzü gülüyordu bende merakla kızımı görmek istiyordum . Zaten ben biraz toparlayınca hemen kucagima verdiler emzirmek için Allahım ilk bende kendime benzettim ama zamanla abisine çok benzediğini anladık. 
Çok şükür bu evladimida kazasız belasız sıkıntısız kucağıma almayı Allahım nasip etti. Yazılacak anlatılacak çok şey var ama hepsini yazacak vakit bende yok :-)
Bir önceki akşamdan destek olmaya gelen canimmmm ortalamam ve eşine sabahın körü daha hasta yatağıma yatmadan koşarak gelen canım arkadaşlarım Elvan ve Alper e güzel kızları Irmak a çok ama çok tek ediyorum.. Hele ki ameliyathane kapısında cikmami bekleyen Elvancim iyiki sizi tanımışız ... 


İyi ki doğdun güzeller güzeli boncuk kızım iyiki girdin hayatımıza 
Sayende pamuk oğlumun ne kadar güzel ve iyi bir abi olacağını göreceğiz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası