Kısa Kısa ... ALEN TUNA


Bizim evin paşası büyüdükçe artık fotoğraf çektirmez oldu . Şuraya koyacak düzgün bir fotoğrafını bulamadım valla şaka gibi . 4 yaşın cilveleri sanırım . 4 yaş ne gerektiriyorsa hepsini yaşıyoruz maşallah . Artık eski, sakin Alen Tuna değil. Hep kendi kararları olan, her şeyi tek başına yapabilecek olan ve hiç acıkmayan bir Alen Tuna var karşımızda :) Bunlar da zamanla geçecek ve başka yeni şeyler karşımıza çıkacak biliyorum ama bazen gerçekten ne yapacağımızı şaşırıyoruz:( çocuk büyüdükçe dertleri de büyür derler ya ne kadar doğru .
Yine de bu halimize şükür . Sağlıklı eli ayağı tutuyor kendi düşünceleri var vs bunlara şükretmek lazım :) Allah hiç bir çocuğu anne ve babasız hasta ve muhtaç bırakmasın .. ( Amin )



Paşamız artık okullu oldu :) Aslında kalkan iken zaten gidiyordu ama ben doğum izini ne çıkınca "bir daha ne zaman bu kadar uzun süre evde olabilir"  dedim ve izinim sonuna kadar  okula ara verdik . Bu arada kaş a da taşınınca okul değiştirmek zorunda kaldık .. Artık KAŞ MERKEZ ANAOKULU NA gidiyor :)


Yarı zamanlı devlet okulu . Çünkü artık tam gün okula gitmesine gerek yok evde bir bakıcımız olduğu için yarım gün okul onun için yeterli olacaktır diye düşündük
Okulların açılmasını çok zor bekledi evde sıkıldı tabi arkadaş vs kısıtlı olunca okul onun için enerji atma yeri .. 3 haftadır her sabah "nie bugun okula sabahtan gidemiyorum "diye soruyor :) bıraksam tüm gün okulda kalabilecek öğlen eve gidip onu almamı zor bekliyor :)
İnşallah tüm okul hayatı boyunca bu kadar heyecanlı olur ve sonsuz başarılır olur benim pamuk oğlum :)






Bu yıl Alen Tuna nın 4.yaş günü çok plansız oldu . bu yıla özel hatıra kalması için bir hediyelik yapamadım . içimde kalmıştı en azından kendimize saklamak için ne yapsam diye düşünüyordum ki İnstagram da takip ettiğim biri bir çekiliş düzenlemiş, hediye olarak fotoğraftaki hatıra panolarından yapacaktı . Hani çıkmaz ama diyip katıldım . Çekil sonucunu kaçırmışım hatta hastaydım o haftasonu aaaaaa bir baktım " ozturkgiller " olarak bize çıkmış .. ayyy ne sevindim yaa hemen oğlum la ilgili bir kaç şey gönderdim yapıp göndermişler @yaztahtana valla buradan da tşk etmek istiyorum panomuzun arkasına da yazıp tarihe not düştük sizi :)) Bu yıl ki hatıramızda böyle oldu yapabildiğim kadar yaşına özel hatıralık yapmak istiyorum :) umarım kısmet olur
Canım Oğlum Benim :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası