Dikiş makinelerim ve diktiklerim :)

Burda dergisi kalıplarıyla kendime bir şeyler dikmeye başladım sonunda
kalıplar çok güzel ve cuk diye oluyor bedenleri . bazı modellerin kitap anlatımları karışık kafam karışmıyor değil ama basit düşünerek de devam ettiklerim oluyor kendi yorumumu katıyorum yani :P


En çok sevdiğim elbisem aynı modelin bluzunu da yaptım çok güzel oldu


bu model de elbise olacaktı ama bluz olarak bitirdim bence daha güzel oldu :)







Ah benim küçük cimcimem ne diksem yakışıyor bu kıza çok fena valla en keyiflisi de buna dikmek oluyor



veee sonunda yeni makinama da kavuştum . Overlok makinası A101 den aldım en uygun fiyatlısı da orda oluyor çünkü .. iki makinemi de A101 den almış oldum :) arkadaşım Melahat sağolsun çok destek oldu kendiside kullandığından arada ihtiyacım olduğunda benimkilere de çekiyordu artık kendim yapabileceğim.. dikişler overlok la çok güzel ve sağlam hatta çok temiz oluyor . bu dikiş işi baya zaman gider sanırım . bu yaz çocuklara hazır giyim hiç almadım hep kendim diktim .. şimdiden kış için dikilecekleri planlıyorum :)  



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama