Ailemizin yeni üyesi KIZIMIZ :)

                              
Vee sonunda doktor kontrolüne gidebildik Hem de Arife günü.. Çok heyecanlıydık herkes gibi bizde sağlık ön planda olsa da ister istemez cinsiyeti de merak konusu oluyor ..  Alen de hamileliğimi öğrendiğim andan itibaren erkek olacağına neden se emindim içime doğmuştu..  Ama eşim hiç fikrini söylemiyordu :) 16. haftada öğrendik erkek olduğunu ikimizde çok sevindik gönlümüze göre olmuştu en önemlisi de sağlıklı olması tabi ..
Ama bu sefer tam tersi oldu herşey .. Eşim adı gibi emindi Kız olacağından ben ise acaba bu damı erkek diyip duruyordum hatta tek erkek diyen bendim .. Nedense etrafımızdaki herkes Kız olacağından emindi
Dr kontrol sonunda söyledi "uzun bacaklı bir kız " diye Eşim hemen "ben biliyordum "moduna girdi tabi :):) sonuç olarak 18.hafta sonunda sağlıklı bir kızımız olduğunu öğrendik .. Evlat sonuçta insan ne olsa kabul eder ama Allah'ın izniyle her ikisini de tatmış olucaz
Tahmini doğum haftası 8 Mart .. Dünya kadınlar gününde bir kız doğurmak isterdim ama sezeryan olacağından sanırım şubat sonu gibi olacak doğum Tabi ne olacak bilemeyiz umarım herşey yolunda gider 
            Eee abimiz de tabi mutlu ve meraklı ... Her sorulduğun da erkek olsun diyen paşamız kız olduğunu hemen kabul etti ve eminim ki çok meraklı
özellikle bu aralar karnım dan nasıl çıkacağı konusunda ..
            Alen Tuna nın adı doğmadan hazırdı :) gerçekten zor iş isim bulma aşaması .. bu seferde son ana bırakmayalım dedik .. Aslında Alen zamanın dan kız adımız belli idi .Alen Tuna erkek olunca onu rafa kaldırmıştık .. Eşimle isimlerimizin baş kısımlarından NİL çıkıyordu e tabi bide ZEYNEP ismimiz vardı .. NİL ZEYNEP olacaktı.. geçen zamanla birlikte Nil ismini o kadar çok duyduk ki sanırım tutkum azaldı ve vazgeçtim .. bir yerdemi okudum birinde mi duydum bilmiyorum ama bir gece rüyamda ALİN ismi geçiyordu sürekli .. ertesi sabah aklıma geldiğinde araştırdım YÜKSELEN IŞIK , PARLAYAN , PARILDAYAN anlamındaymış tabi bayıldım eşimin de hoşuna gidince ortak karar ile ALİN ZEYNEP olmasına karar verdik .
Alen ve Alin kardeşler umarım bir ömür boyu mutlu ve huzurlu olurlar
Sabırsızlıkla Alin Zeynep kızımızı bekliyoruz
Allah sağlıkla dünyaya gelmesini nasip etsin inşallah...










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası