Kızımın Hazırlıkları / Emzirme yastığı ve önlüğü

Ne zamandır internet den kumaş almaya cesaret edemiyordum . Çünkü kumaş almak için önce dokunmalıyım nasıl olduğunu anlamalıyım kumaşın . Maalesef ki yaşadığım bölgede bu tip şeyleri satan yerler yok o yüzden de internet den almaktan başka şansım yoktu..
http://www.kumasci.com/Shop/ adresinden sonunda sipariş verdim bebek kumaşlarını.. deneme olarak ta birer metrelik kumaşlar aldım .. iyi ki de almışım hem kumaşlar çok iyi geldi hem de ölçüleri yapmak istediklerime tam yetti.. 






Kumaşlarım bunlar tam kızlara uygun erkek çocuktan sonra değişik geliyor insana:) Önce Emzirme Yastığı dikmek istedim .Çünkü Alen Tuna da piyasada satılan şişme minderler den kullanmıştım ama çok rahat olmasına rağmen bir süre sonra patlamıştı bu yüzden bu sefer kendim dikmek istedim . İnternet de araştırınca bununla ilgili bir sürü yazı çıkıyor herkes bir kalıp belirlemiş onunla yapmış vs ama ben ölçü işine çok girmek istemediğimden göz kararı bir kalıp kesip onunla diktim  .
 




Önce astarlık aldığım kumaşı kalıba göre kestim , diktim ve içini boncuk elyaf ile doldurdum ..



Boyutu tam istediğim gibi oldu



İçi astarlı olduğu için dışına da fermuarlı kılıf diktim ki kirlendiğinde çıkarıp yıkaması kolay olsun :) hatta daha sonra yine güzel kumaş bulursam yedek kılıf dikmek istiyorum nasıl olsa hem emzirmede hem de oturmasına destek olsun diye çok sık kullanacağım ..

Bunun dışında bir de Emzirme Önlüğü diktim .. Kullanımı çok kolay ve çok mantıklı bir şey olduğun dan Alen de de çok kullanmıştım ..Dikimi çok kolay, hazır önlük ölçülerinden biraz daha büyük yaptım bu sefer 95 x 65 cm oldu
boyun bağlama kısmı içinde çırt çırt diktim her iki tarafa da

Bence gayet sevimli oldu hepsini iyi günlerde kullanmak kısmet olur umarım
projelerim devam edecek :)






Yorumlar

  1. merhaba ellerinize sağlık çok güzel olmuş astarlık aldığınız kumaşın cinsi nedir ne alacağıma karar veremedim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası