Doğum öncesi kendime hazırlık

Hep bebek hep bebek nereye kadar dedim :))
Biraz da kendim içine ne yapabilirim diye şöyle bir bakındım . Bu süreçte en çok hastanede giyilecek gecelik için sıkıntı çektim diyebilirim . Hem havanın soğuk olması ( Kaş ta olabilirim ama buralarında en yağmurlu zamanları ) hem de her şeyin kırmızı yada pembe olması :( E tabi krem yada beyaz modellerde var ama bu hamile giyim sektörü maalesef çok pahalı :( sonuçta bir süre sonra onları tekrar giymeyeceğim çünkü oğlumun doğumundan hemen sonra tüm hamile ve loğusa kıyafetlerimi ihtiyacı olanlara vermiştim hiç birini artık görmek istemiyordum sanırım bunda da öyle olurum :)
En sonunda normal bir gecelik almaya karar verdim ama tabi ki ön düğmeleri emzirmeye uygun olmalıydı . Şansıma denk geldi ve çok kalın olmayan normal şartlarda bir gecelik edindim :)

Benim pek sevgili ortaaam ; konuya el attı .. Böyle olmaz hemen sana bir taç ve süslü terlik yapmalıyız dedi . E peki dedim yapalım .. Maksat hem biz yapmış olalım hem de hatıra olsun . Bu süreçte hemen model arayışına girdik onu da belirleyince ben kendi çapımda malzemeleri aldım ve bir akşam  oturup hem terlik hem de tacımı elbirliği ile yaptık :)

Oğlum Alen Tuna da bu tip ayrıntılara fırsatım olmamıştı. Hem yalnızdım hem de doğum zamanı planlı olmamıştı .. Kontrol diye gidip doğum yapmıştım :)



Terliklerim Madam Coco dan 13 TL ye almıştım..
Üzerindeki süsleri de Fethiye de bir Tuhafiyeden aldım



Evde kullanmadığım bir tacım vardı . Onu saten kurdele ile kapladım ve üzerine de aynı model den koyduk ..



Ha tabi bir de yedek taç var .. Eski model kırmızı ..
Bakalım takmaya fırsatım olacak mı bunları :)



Geceliğimde aynı tonlarda ..




Ve benim canım ortaaaamm ellerine fikrine sağlık .. Umarım giymeye ve foto çekmeye fırsatımız olur .. Herşey'in başı sağlık tabi .. Bugün bana yarın sana :)
Umarım senin doğumun da da birlikte yaparız senin hazırlıklarını ..
Kaş ta olduğun sürece bir elim üzerinde sen merak etme 2 çocukla da yetişirim ben sana :)


Çalışmalarımız devam edecek ...







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası