Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Artık zaman geliyor .. 34. haftadayım ..İzine çıkmama 2 hafta kaldı ve doğum da kısmetse 38. hafta sonunda sezeryan ile olacak .. Hala çalışıyor olmak biraz yoruyor ama madem işi bırakmama çok az kaldı bende alınacaklar ,yapılacaklar derken dışarı işlerine ağırlık vereyim dedim . İzine çıkınca ev ve ev ile ilgili yapılacaklara ağırlık vermek istiyorum .. E tabi bide paşamız var mümkün olduğunca havanın güzel olduğu zamanlarda dışarı aktiviteleri yapmak istiyorum bakalım ...
Genel olarak kızımızın hazırlıkları tamam ama bir o kadarda tamam değil :) çünkü ne alınıyorsa ne yapılıyorsa bir kenara koyuluyor . Her şeyi izine çıkınca yaparım diye bırakıyorum .. Hem ikinci doğum , hem de sezeryan olacağı için sanırım ekstra bir acil durum olmaz diye düşünüyorum :)
Ama yine de boş vakitlerimde ne yapsam diye bakıyorum

Evde Yılbaşın da marketlerde satılan içi ıvır zıvırla dolu sepetlerden vardı . Vakti zamanında alınmış ve bir şey de kullanırım diye kenara koymuşum .
Hafta sonu şu sepeti kumaşla kaplasam da minik kızın eşyaları için kullansam dedim . Önce nasıl daha kolay kaplanır diye araştırdım. Çok ayrıntılı geldiği için ölçerek keserek biçerek bu iş olmaz dedim :) En iyisi silikon tabancası ile kumaşı yapıştırmak .




Kumaşı alt dan içe doğru topladım fazlalıkları kestim düzgünce kumaşı silikonla sabitledim.



Zeminini de güzelce silikonladım ve alt tarafı bitmiş oldu


Sapı için dolayarak kaplamadım . Sapı kalınlığında kumaşı alt kısmından silikonlayarak tutturdum .



Çok süslü bir sepet yapmak istemediğimden dışı için biraz düşündüm . Sonda saten kurdele ile fiyonk yapıp 2 kenarına yine silikonla yapıştırdım . Dış kenarına ise elimde mevcut olan krem rengi danteli sabitledim .





Nazar bocuğumuzu da koydum ki ne olur ne olmaz :) Üzerindeki süsleme için eklemeler olabilir iler ki günlerde :) ona bakıcaz artık 
 İçine de şimdilik kızımızın bakım eşyalarını koyduk .. Doğduktan sonra daha başka amaçlı kullanımı söz konusu olabilir :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası