Eski tisortten atlet yaptım. .


Yaklasık 2 haftadır evdeyim ee malum doğum iznim başladı... Bebekle ilgili işler bitince ne yapsam da vakit gecirsen durumları başladı bende..Uzun zaman önce pinterest de görmüştüm eski tişörtler den atlet yapımını ... Denedim ve oldu tabi suan tişörtler gobek ten dolayı pek olmuyor ama olsun kısa zaman sonra nasılsa olacaklar ☺Yapım aşaması çok kolay 

Önce kullanmadıgimiz  bir tisortu aliyoruz ( ben esimin giymedigi bir tisortu tercih ettim ☺) 

Resimde goruldugu gibi kesip ayiriyoruz 


Yakanin altindan kolun en uc kismi girecek sekilde dikiyoruz ve kol uclarini gecirip birlestiriyoruz 
Bir kac tane daha var boyle ayiripta yapacagim tisort yazin evde olacagim icin bol bol giyerim artik ☺

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası