kizim icin ufak tefek çalışmalarim

Bu aralar kız çocuklarin da kafalaların daki kocaman kurdeleli bantlar ve sapkalar .. Dedim ben de bi deneyeyim insan bir baslayinca hemen bırakamiyormus. Onu da yapım bunu da yapım dedim durdum ☺ 


Once bunlari denedim. Youtube da nasil yapildigini gosteren bir suru video var .. zaten o kadar kolayki hemen yapiliyorlar 


Sonra bir kac elbisemise uysun diye kumaslardan bu fiyonklardan yaptm 


Elimdeki kurdelerden de resimdeki fiyonklari yaptim . Arkalarina ebay den aldigimiz bantlari ve tokalari bekliyorum. Onlarda gelince  islemleri bitecek bakalim nasil olacaklar .. o kucucuk kafasinda nasil duracaklar merak ediyorum simdiden . E tabi her cocuk bir degil bazi kizlar kafalarinda toka sevmezler bazi suslu hanimlarda tokasiz sapkasiz cikmazlarmis . Bakalim bizim hanim kiz hangisinden olacak . Hic birini kafasinda tutmazsa bizde baska minik hanimlara hediye ederiz .. ☺


E tabi bide basucu yastigi yaptim. Susler cikabilir poszisyonda ilerde kafa yastigida olabilir yani ☺ yanindaki kuzumuzda cok sevdigimiz jale teyzemizden hediye adi yok ilerde kizimiz kendi koyar belki ...

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası