Dikiş Dikş dikiş


Uzun zaman oldu dikiş makinasını alalı ama ara ara da olsa bir şeyler dikmeye çalışıyordum tek sorunum istediğim gibi kumaş bulamamaktı. Taaaaa ki İnstagram da satış yapan kumaşçıları keşfedene kadar :)
Tabi her iş de olduğu gibi ortaaam la (Melahat) kolları sıvadık .. Parça kumaş satanlardan bir miktar kumaş sipariş ettik kumaşlar gelene kadar da pinteresten neler dikeceğimize karar verdik .. Öncelik kızlarımız tabi yaz için onlara elbiseler şortlar taytlar yapalım da giysinler derdindeyiz ..
Elimizde yaktın aslında bu işe Melahat ın annesi terzi benimde rahmetli ananem sürekli bişiler dikerdi sanırım çaktırmadan bize el vermişler :)
Sonuçta profesyonel değiliz ama zamanla güze şeyler çıkarmaya başladık diyebiliriz .. Tabi teknik olarak daha çok yolumuz var
Benim makinem ev tipi küçük ARTES diye bir markanın makinesi 5 yıla yakın oluyor alalı ve hiç sıkıntı çıkarmadı . Tabi dikiş işinin içine iyice girmeye başlayınca daha çok özellikli bir makinaya mı geçsem diye düşünmeden edemiyorum .. Overlok makinesi fiyat olarak şuan bana yüksek geliyor ama oda dikiş de önem taşıyan bir makineymiş  belki yakında alabilirim şimdilik idare ediyorum





İnstagram da bir iki kumaşçı dan aldık kumaşları ve çok güzel çıktılar 
kumaş.h.r.n ;parça_penye_kumaş ; kumaş_tutkum ; kumaşperisi ; kumaştutkusu .....
Şimdilik aldığım kumaşlar yukardakiler




Paşamız pek mutlu kendine bir şeyler dikiliyor diye hiç üşenmeden prova yapmama bile izin veriyor ..






Abi kardeş kombinimiz :)




Burda dergisinin kalbını önce elimdeki eski kumaşlarla denemek istemiştim kalıp güzel oldu aynı kalıbı diğer kumaşlarla da deneyeceğim



Haftaya İstanbul a gidicez canım çocukluk arkadaşımın kızına ve tatlı yeğenine takım tayt diktim dün akşam . ( gece çektiğim için foto çok iyi olmamış )  Çocukları yakından hiç görmeden aldığım ölçülere göre dikmeye çalıştım umarım olurlar ..

Akşamları çocuklardan fırsat buldukça dikmeye çalışıyorum Daha çok şey yapmak istiyorum ama teknik olarak elimin alışması lazım bazı dikim şekillerini denemedim dene yanıl yapa yapa öğrenicem inşallah .. Melahat in annesi  Müjgan ablada sağolsun çok yardımcı oluyor :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası