Güzel kızım ALİN ZEYNEP 1 YAŞINDA


28/02/2016 pazar günü olan pamuk kızımın doğum gününü 27/02/2016 cumartesi günü kutladık .. Vakitsizlikten oturup da yazamadım bir türlü .. Konsept olarak kutlamak istemedim hatta büyük bir şey yapmak da istemedim ama yine de ipin ucu kaçtı .. Olsun ilk yaş önemli hatıra olacak bir yerde . Öncelikle İstanbul dan İbrahim dayımız Aygül yengemiz ve kuzenimiz Uras geldi . 2 gün için bile olsa atlayıp geldiler sağolsunlar . Aygül hazırlıklarda çok yardım etti . Yiyecek içecek kısmı çok istediğim gibi olmadı ama artık olduğu kadar her şey son güne kalınca aksilikler olmadı değil :(
Sağlık olsun ....
Doğum günü mekanımız evimiz in yan tarafında bulunan KEKOVA otel in teras katı oldu . Çünkü kaş ta ki yeni evimizin bahçesi yok ev içi de zor olur diye orayı seçtik hem de hazırlık aşaması vs kolay oldu yakın olunca :) Bir gece önceden mekanı süsledik masamızı hazırladık .


Bir sayısını kendim yaptım az biraz büyük oldu ama olsun hatıra saklarız evimizin bir köşesinde :)



Pasta modelinde çok kararsız kalmıştım sonunda böyle bir şey çıktı ( tabi pasta yapım aşamasındaki talihsizliklerimizi yazmayacağım unutmak istiyorum kesinlikle ) ama herkes pastamızı beğendi sonuç iyi oldu :)



Pastasına şaşkınlıkla bakan pamuk kız görünce ne yapacağını bilemedi uzunca bir süre bakındı durdu :)





Mum üfleme kısmı uzun sürdü tabi Uras ve Alen Tuna üflemek için baya bir yarıştı Alin Zeynep de bakındı durdu .



Ortaamsız olmazdı tabiki doğum günü partimiz :) İkramlıklar konusunda son anda süper destek verdi bana ve arayı kapattık :)



Anı olarak kolonya şişeleri hazırladım .. Evde bir sürü malzeme olduğundan böyle bir şey çıktı ortaya etiketler de Aygül yengemizden :)


Veeee Anı çerçevemiz :) Alen tuna nın da 2.yaş gününde hazır yaptırmıştım bu sefer kendim hazırlamak istedim .. Alin Zeynep in 12 ay a kadar aylık fotoları ile hazırladım güzel bir hatıra oldu bize de ..  umarım bozulmadan uzun yıllar saklarız







Kıyafetimiz Ananemizden İstanbul dan getirmiş giymemezlik olmazdı 



Partinin başında uyuya kaldı prenses herkes pasta için sabırsızlanınca uyandırmak zorunda kaldık kendisini :)



Veeee son olarak Anı Panomuz tabikiiii Aygül yengemizden elleriyle hazırladı bizim için süper oldu odamızın duvarına astık bile :)
Doğum günümüze gelen herkese tekrar teşekkür ediyorum.
Allah çocuklarıma sağlıklı uzun mutlu bir ömür nasip etsin .. Bizlere de görmeyi tabi :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası