Okumaya devam ..




Ne zamandır okuyorum Debbie Macomber in kitaplarını .. Anlattığı Hikayeler çok sıcak, karakterleri insan kendine yakın bulabiliyor, anlatımı güzel yazım dili kolay ve anlaşılır.. Kısacası çok keyifli kitaplar. 

İlk önce Küçün Mucizeler Dükkanını aldım .. Kitabın ismi çok hoş geldi arka kapaığınıda okuyunca deneyeyim dedim .. Sonrada serinin diğer kitaplarını okumaya devam ettim ..



Elim El işlerine yatkındır iyi kötü bir şeyler yapabiliyorum kendimce en azından amaaaa şiş ve yumak işi hiç bana göre değil ... Sürekli aynı şeyi yapmakdan yada uzun sürmesinden dolayı sanırım bu işe girmek istemiyorum .. ama belki bir gün deniyebilirim belli mi olur :) Ayrıca bu Kitapları okumaya başlayınca gerçekden şiş ve yumak olayının insanlar üzerinde böyle bir etkisi varmı yokmu diye düşünmeye başlamadım değil ..

Uzun zamandır kitap serisi okumamıştım .. En son Yeni Başlangıçlar mevsimini ve Melekler Korusunu aldım .. Bunlarıda bitirmeme yakın umarım yeni kitapları çıkar ... Yoksa yeni arayışlar içerisine girmem gerekecek :)

Ha buarada aslında kitap okumaya çok fazla vaktim yok . Malum gündüz banka mesaisi akşam evdeki bıdık ,ev işleri vs ancaaaa gece herkes uyudukdan sonra ve ben uyumadan önce ne kadar okuyabiliyorsam.. Yinede bunada Şükür diyorum ..






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası