2017 yılı biterken Alen Tuna Ve Alin Zeynep

2017 yılı da bitiyor . 
Bu yıl neler yaptı benim çocuklarım aklıma geldikçe gelecek için not almalıyım dedim ... 


Alen Tuna temmuz ayında 6 yaşına girdi kreş kutlaması yaptık . 6 yasla birlikte olgunlaşmaya başladı iyicene tabikiii kendi kararları, fikirleri, hayal dünyası  da gelişiyor değişiyor. Genel olarak inat konusunda kardeşinin eline su dökemez ama yaşının verdiği erken ergenlik sinyalleri de olmuyor değil :) 
Olsun her ne yaparsa yapsın bizi kızdırsa da üzsede -ki bu çok nadir oluyor o bizim İLK GÖZ AĞRIMIZ . onu ayrı bir başka severiz Çocuk sevgisi ayrılmaz paylaşılmaz ama yinede ikiside ayrı kişilik hemde apayrı :) 


Kaş taki son evimizin önünde 2 küçük kardeş :) 


Son 2,5 yıl dır kaş ta yaşıyorduk ama Alen in ilkokul macerası başlayacağı için ne yapabiliriz olayına girdik . Önce mayıs sonunda kalkan da ki evlendiğimiz evi almak nasip oldu hemde ilkokulun karşısında olduğu için oraya geri taşınalım dedik . Alen için okula gidip gelme derdi vs sıkıntı olmasın diye .çünkü ikimizde çalıştığı için Alen okul sonrası ev de tek kalması gerekecekti en azında okul yolu sıkıntı olmasın dedik .. 

Taşınma süreci bu sefer 2 çocukla daha zor oldu tabi ama bir şekilde hallettik o işleri de :) Artık kendi evimiz de istediğimiz gibi yerleşip yaşıyoruz .Özellikle çocuklar için evin her iki tarafının bahçe olması ve ön bahçede havuzumuzun olması paha biçilemez :) 


Kreş te tiyatro günü ve yeni öğretmeni Meliha hn

Alin Zeynep e gelince .. Şubat da 2 yaşına girdi ve abisinin bıraktığı kreşe devam ediyor . şuan 32 aylık yani 3 yaşına 4 ay kaldı :)  Artık kalkan da yaşadığımız için , benim işim ve Alin in  okulu kaş ta olduğundan hergün kalkan kaş arası gidip geliyoruz .. Yol arkadaşı olduk kızımla birlikte . Gidebildiğimiz kadar da gidip geleceğiz inşallah . 

Bunların dışında hayatımız da pek de olağan dışı bir şey olmuyor 
yazlık yerde yaşadığımız için de çocuklar çok tatil arayışında olmuyorlar ama bakalım nereye kadar :) 


Bu kıvırcık sarı bebeğimizi de tarihe geçirmek istedim . Bebeği ortaaam melahat in -melo nun  annesi müjgan abla namıdeğer muco yaptı :) #dollsbyaylin 
Benim küçükken bir bebeğim vardı çok severdim sadece 1 2 fotografımız var bebekle ama hatırlıyorum nasıl oynadığımı :)  ama akibeti hakkında hiç bir şey bilmiyorum . 
İstedim ki kızımında bir bebeği olsun onunla büyüsün :)
umarım elimden geldiğince kızım için bu bebeği saklayabilirim ..
Ellerine sağlık mucooooo :) 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama