Alen ve Alin ' in okul gösterisi ve mezuniyet töreni 2017

Hayat devam ediyor , yetişmeye çalıştıkça bir şeyleri kaçırıyorum . Yine 1 yıldan fazla olmuş bloğuma yazmayalı :( hemen 1 2 yazı ile açığı kapatmalıyım :)

YER : Akçagerme mesire alanı - KAŞ 
TARİH : 17/06/2017 Cumartesi 
KONU : Alen Tuna Anaokulundan mezun oluyor , Alin Zeynep ilk defa okul gösterisine çıkıyo :) 
OKUL : Kaş gelişim kreş i 

Öğretmeni dedi ki ; Alin Zeynep sahneye çıkacak Minnie Mouse kostümü giyecek ve dans edecek ... Tabikii çok güldüm - Emin misiniz ? dedim .. Onlar için çok normal di ama ben kızımı tanıdıgım ve herşeyi hemen kabul etmeyen bir çocuk olduğu için hiç gerçekçi gelmedi bana .
Ve gösteri günü geldiiii çattııı ....


 Şu görmüş olduğunuz küçük hanım gösteriden önce evde bu kostumu giymemek şu tacı takmamak için kıyametler kopardı .. Binbir takla ile kandırdık oyaladık gösteri alanına geldik . Kapıdan girerken sanırsınız çok severek giyinmiş hiç ağlamamış bir prenses gibi saçları sallaya sallaya yürüyor :) 
Ben hala tedirginim şimdi ağlayacak , çıkmak istemeyecek , çıksada bizi görünce kaçıp gelecek vs vs vs kafamda bir sürü soru 






Ve bir kaç gösteri sonrası sıra bizimkine geldi :) Fotograf mı çekeyim , görünmemeye mi çalışayayım, yoksa izleyeyeyim mi bir şaşkınım :) 
Ve benim küçük sarı kızım arkadaşlarıyla el ele sahneye çıktı , öğretmenini takip ederek hem şarkı söyleyip hemde hareketleri yaptı/yapmaya çalıştı ve gecenin sonuna kadar kıyafetinden hiç rahatsız olmadı .. sonuç ben nasıl GURURLUYUM anlatamam :) Endişelerim yersiz oldu ve keşke biraz daha güvenseydim dedim .
 Neyse hepimize tecrübe oldu 

(ŞARKI : farecik çocuk şarkısı ) 



Evet gelelim Alen Tuna paşa ya ... 
e tabi hep derim Kuzguna yavrusu şahin görünürmüş 
pek bi yakıştı kostümü :) 
Alen Tuna için sahneye çıkmak çok normal çünkü 2 yaşından beri devam ettiği tüm okullarda bir gösteriye çıktı ..



Gösteri için birden fazla oyun hazırlamışlar,  Anadolu ateşi gibi Hepsi birbirinden güzeldi ve çok güzel yaptı canım oğlum benim :)




 Ama en güzel yanı tüm arkadaşları ile kep kıyafeti giyip keplerini havaya attıkları andı .. ve yakında ilkokullu olacaktı .😓😓😓




 Bizim için çok özel çok güzel bir geceydi .. Gözlerimiz dolu dolu izledik 
ikisinide iyiki doğurmuşum iyiki bizim evlatlarımız olmuşlar 
ikisiyle de GURUR DUYUYORUM 

sizi seviyorum çocuklar ....:) 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama