ALEN TUNA 2 YAŞINDA ..



Biraz gecikmeli oldu anca yazabiliyorum 02/07 salı günü Alen Tuna 2 yaşına girdi. Zaman nasıl geçti diyorum Adam resmen 2 yaşına girdi çok şükür .. Geçen yıl ilk doğum günü diye yoğun hazırlık yapmıştık baya güzel geçmişti. Bu yıl hafta arasına geldiği için ve ne yazıkki istanbuldan ne dayısı ne kuzeni ne yengesi nede ananesi gelebildiği için bizde okulda arkadaşları ile kutlayalım dedik .. Çok da güzel bir anı oldu bizce hem de çok eğlendi :)
Bu yıl yine hazırlık yaptım tabi geçen yılki gibi hediyeliklerimiz  yoktu tek başıma yetiştiremem diye bende pastasını ve kurbiyelerini yaptım iyikide yapmışım hem istediğimiz gibi oldu hemde en azından içinde ne var nasıl yapıldı biliyoruz .. Malum bu bölgede pasta konusunda çok sıkıntı çekiyoruz  klasik pastane pastalarından başka bişi olmuyor onlarda her zaman taze olmuyor .. Neyse önce 1 hafta önce kurabiye denemesi yaptım gerekli araştırmalardan sonra güzel bir kurbiye ve pasta tarifi buldum . hepsinin üzerini şeker hamuru ile kapladım .. çok zorlanmadım gayet yapılabilir şeylermiş . sadece yaratıcı olmak lazım . ben bu konuda çok iyi değilimdir ama yinede fena olmadılar .. Bu yıl konsept olarak araba seçtik çok araba ayrıntımız yoktu ama bazı şeylerde kullandık yinede .. Kurabiyelerimiz 2 ve araba şeklindeydi mesela



mümkün olduğunca değişik süslemeye çalıştım okulda çocuklar çok sevdi hatta büyükler bile :):) kurabiyeside çok lezzetliydi şekeride ..
Tabi hepsi aynı gün olmuyor özellikler kurabiyelere 2 gün önceden başladım. 1. gün kurabiyeleri yaptım akşama kadar iyicene soğudular ertesi gün şekerlerini yaptım onlarda 1 gün beklediler sonraki gün poşetledim ve o gün dağıtıldı .. Gayet taze ve lezzetliydi .
Aslında kendi yaptıklarımı çok beğenmem ama bu yıl pastamı tek geçiyorum . Oğlumun şansına içide dışıda çok lezzetliydi ve sıfır hatasız oldu.





Malum yılsonu gösterisinden sonra ayağımıza evde cam girdi , dr çıkardı dikiş atıldı derken kısacası Minik Arımıza Nazar değdi diye bende pastamıza kocaaaammaan bir nazar boncuğu koydum .. Çok karakterli çalışmalar olmadı ama gayet renkli oldu .İçi 3 katlı 1. katda frambuaz 2. katda damla çikolataları koydum dışını ganaj denilen tarifle kapladım ki şeker hamuru kaymasın pasta sağlam  dursun diye :)



Tabi bunlar çocuk sadece tatlı ile olmaz diye tuzlu bişilerde yapim dedim . Milföylü sosisli minik börekler yaptım birde peynirli açma valla küçük canavarlar hepsini silip süpürdü .. Çok da iyi oldu bolca yediler hepsine afiyet olsun tekrar :)


Birde tabiiii fotograf çekimi için Aygül Yengemizin tasarlayıp yaptığı hatıra çerçevemiz var .. Birde güzel olduki ellerine sağlık tekrar Aygülcüm süpersin seni tek geçiyorum bu konuda :)


Çok güzel bir hatıra oldu bizim için iyiki yapmışız üzerindeki karakterlerde bu aralar favori çizgi filimimizden :)
Tüm arakadaşları ile fotoğraf çekildi bir şımarıklıklar bir şirinlikler bütün ilgi üzerinde olunca tavan yaptı bizim paşa :)
Okuldaki öğretmenlerine de çok teşekkür ediyoruz süslemeler ,tacımız ve hediyelerimiz için tüm arkadaşlarımızada,


Bu arada fotoğrafçı babamız olduğu için çerçevede üçümüzün fotoğraf çekilmesini atlamışız neyse onuda evde telafi ederiz artık






Canımız Oğlumuz Alen Tunamız seni çok ama çok seviyoruz .. İyiki Doğdun İyiki Doğurmuşum seni Allah sana uzzuuuunn sağlıklı bir ömürler versin Seni ve Babanı başımdan eksik etmesin ... AMİN :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası