izinimizin ve tuvalet eğitiminin ilk günü

Bu hafta yıllık izindeyiz ailecek.. Yapılmış bir planimiz yok bu nedenle daha cok evde vakit gecirecegiz.. Hazır böyle bir fırsat varken Alen Tuna nin tuvalet eğitimine baslayalim dedik.. Ne zamandir araştırma yapıyordum.  Ne zaman baslamali, dogru zaman ne zaman, nasil davranmali vs gibi.. Zaten bir suredir tuvalet konusunda on bilgi vermistik her firsatda ne oldugunu anlatiyorduk ve gosteriyorduk.. Bu sabah uyandığından itibaren bezini cikarttik ve  normal kulotunu giydirdik. Belli araliklarla surekli sorarak aklina getirmeye calistim. Evet malesef hic kolay bir is degilmis .. Gercekden ciddi sabir istiyormus.Bir yerde okumustum bu surecte anneninde hazir olmasi gerekiyormuski vazgecme durumu olmasin .. Ogleye dogru acaba erkenmi biraz daha mi beklesek vs diye aklimdan gecti ama birakmadim .. Ilk saatler tesadufen oturdugunda yapti cisini sonra eger cisinin geldigini soylersen sana suprizimiz var dedim.Sonra anneee cisim geldi diyerek geldi yanimiza hemen goturup oturttuk ve yapti e tabi bizde sozumuzu tuttuk :)) Sonra bir daha geldi yine yapti tamam dedim sanirim bu is olacak... Tabi cis konusunda sorun yok ama ya kakasi gelince ne olacak??? Normalde sabahlari yapar kakasini bugun aksama kadar yapmadi.. Bir iki defa kakam geldi diye kostuk tuvalete ama yapmadan kalkti.. Korktuk ya yapmazsa yada tutarda kabiz olursa diye ..Acele etmeyelim bekleyelim dedik aksam ustu bahçeye oynama cikti tabi yine surekli soruyorum artık kakasini yapmasi lazim diye ama kasla goz  arasinda yakalayamadik ve sanirim oda soylemeye firsat bulamadi ..Kucuk bir kaza oldu kendide cok rahatsiz oldu bir dahakinde tuvalete yapacağından eminim yani insallah :) Bugun ilk gun diye oglen uykusu sirasinda bez taktim ama kuru cikti uyaninca hemen cikardim ki akli karismasin.. Yarin icin daha umitliyim guveniyorum ogluma bu iside hemen ogrenip kavrayacak ve artik bezden kurtulacak... Kucuk lazimliklara oturmuyor bir tane tuvalet adaptoru aldik onu kullaniyor birde alistirma kulotlari var onlardanda almistik ama onlari giymek bile istemedi gerçekden rahatsiz birsey onlar sanirim en iyisi bazi seyler icin cok israr etmeden kendi istedikleriyle ogrenmesini saglamak tabi mevsimin yaz olmasi ve sicak olmasi daha az kiyafetle gezmesi isimizi kolaylastirdi 

Bakalim bu isi ne kadar surede halledicez 
Bekleyip gorucez 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası