İlk karnemizi aldık .. 28/06/2013

Okula başlayalı 3 ay oldu ama Alen Tuna ilk karnesini cuma günü aldı :) Duruma çok hakim değil tabi çok anladığınıda sanmıyorum ama eminim anlamaya çalışıyordur benim paşam .. Hatta kesin aklından  

. karne nedir ?
. ne yaplır ?
. neden herkes bize bakıyor ?
. neden sürekli fotografımız çekiliyor ?
. öğretmenim neden bu boyum kadar tavşanı bana verdi ....?

gibi  sorular geçiyordur :)  Fotoğraflardan da çok belli oluyor sanırım şaşkınlık içerisinde neler düşündüğü :)







Umarız üniversiteden de mezun olduğunu görürüz .. Allah o günleride bize gösterir inşallah .. Yolun hep açık olsun güzel evladım benim
seni çok ama çok seviyoruz :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası