Kurban Bayramı Tatilimiz

Gittik geldik uzerinden gunler gecti ben daha yeni yazabiliyorum.. Aslinda anlatacak o kadar cok sey ve fotograf var ki hepsini anlatmaya sayfalar yetmez .. :) Cok sukur sağ salim gittik geldik.. Tatil grubumuz cok eglenceliydi toplamda Alen Tuna dahil 12 kisiydik... Biz haric herkes istanbulda oldugundan bizim yolculugumuz biraz daha uzun surdu.. 10 ekimde yola ciktik 20 ekim sabaha karsi evdeydik

Havaalanları Alen Tuna için çok eğlenceli oldu :) görüldüğü gibi bir valizlerin üzerinde bir elinde valizi çekme modunda gezindi durdu :) Malum uzun uçak yolunculuğu yapacağımızdan ( toplamda min 14 saat ) paşa yı uçakda oyalamak için ona özel valiz hazırladık.. İçerisinde hikaye kitapları , arabaları , her ihtimale karşı yedek kıyafetleri , sütü  vs vs ona her ne lazım olacaksa koyduk ve hepsi lazım oldu :)
Genel olarak bütün tatil boyunca Alen Tuna bize hiç zorluk çıkarmadı.. Ne hasta oldu , ne mızmızlık yaptı nede başka bişi .. arada ki saat farkından dolayı ilk gün bir düzeni şaşırdı sonra eski düzende devam e tabi ne oldu TR ile 5 saat fark olduğundan orda akşam yemeği saati onun öğlen uykusuna denk geliyordu ve yemeği kaçırıyordu ( bizde ona çıkın yapıp uyanınca yediyorduk ) :)

Görüldüğü gibi her yerde her şartda istediği zaman uyuyabildi.. Bu tatil onun için çok yorucu geçti .. Sabahları çok erken kalktı bazen kahvaltıya uyanamadı akşamları çok geç yattı daha otele gidemeden arabasında sızdı :) Tatilin en uzun kısmını Phuket adasında geçirdik .. Malum deniz tatili olsun dendi , bizim bir ayağımız denizde olduğundan bizim için bir şey farketmedi ama istanbul tayfası için değişik oldu tabi :) 6 gün Phuket de kaldık ... Dalış yapıldı , denize gidildi , günlük turlara çıkıldı .. Aslında fazla bile kalmışız çünkü son 2 gün ne yapacağımızı şaşırdık gibi çünkü ne deseler yapmış olduk heryere gitmiş olduk .. 2 günümüzü turlara ayırıp çevre adalarını gezdik ..
İlk turumuzu "The Beach" filminin çekildiği Phi Phi adasında yaptık
ikinci Turumuzuda "Altın tabancalı Adam " filminin çekildiği James Bond adasına yaptık..

James Bond adası..

Başka bir gün dünyaca ünlü Phuket orkidelerini görmeye "Phuket Orchid Garden " a gittik .. Allahım kocaman bir yer nasılda güzel ve özenli yapılmış bayıldıkk .. Zaten girişde ilk kocaman süslü kapıları göz alıyor beğenmemek mümkün değil..

Arka fonda çok hoş bir müzik eşliğinde kapıdaki görevliler size içeride nasıl yol alacağınızı kısaca anlattıktan sonra içeri girip gezmeye başlıyorsunuz ..
Bizim küçük böceğimiz araçla biz bahçeye varana kadar uyudu ve içeride gezerken arabasında uyumaya devam etti :)

içeride her çiçek için ayrı bahçe yapılmış .. Aklınıza gelen her çiçek türü var. Artık sonuna doğru sıkıldık diyebiliriz gezmediğimiz bahçeler kesin kalmıştır. ayrıca bahçelerin süslemeleri de çok hoştu değişik güzel figürler kullanmışlardı .

Phuket de hemen hemen her fırsat bulduğumuzda kendimizi masaj salonlarına attık :) Thai Masajı konusunda gerçekten iyiler .. Her gün masaj yaptırarak kendimizi hem şımarttık hemde günün yorgunluğunu attık ..
Phuket kendi adıma beklediğim gibi egzortik bir yer çıkmadı .. Malesef tamamen ticarethane olmuş belkide ülkenin gelir durumundan ama yinede grubumuzla çok eğlendik , bol bol deniz ürünleri yedik , gezdik dolaştık :)
Hoş olmayan bir yanınıda yazmadan geçemeyeceğim sokakda satılan o yiyeceklerin kokusu gerçekten çok kötüydü :(

Bir sonraki durağımız Kamboçya idi .. Sabah çok erken bir saatde uçmamıza rağmen kamboçyadaki otele varmamız öğlenden sonrayı buldu malesef . Bu nedenle o gün otele sadece valizlerimizi bırakıp hemen dışarı çıktık ki vakit kaybetmeyelim ne var ne yok bi gezelim görelim...
Ertesi gün Siem Reap e 10 km uzaklıktaki tapınakları görelim dedik .
Angkor Tapınakları enterasan bir geçmişe sahip en büyük ve en ünlü tapınaktır. Sonra etrafı gülümseyen insan yüzleriyle kaplı Bayon tapınagı ve birde çok ilgimizi çeken dev sarmaşıklarla kaplanmış Ta Prohm Tapınağıdı

Buda Tapınaklarda çok sıkılıp kaçmaya çalışan bir çocuk :)

Son uğrak yerimizde Bangkok oldu .. Ordada bir gece kalıp son gün sabah yola çıktık ve uzun bir yolculuk oldu hatta hiç bitmeyecekmiş gibi geldi diyebiliriz .. Dönüş yolculuğunuz gündüz saatlerine denk geldiği için Alen Tuna çok uyumadı ve onu oyalamak da zaman zaman zor oldu en son artık uçağa binmek istemiyorum , hadi inelim falan diyordu .. Gerçi uzun zaman daha uçağa binmeyecek gibi uçak konusunda arayı açmak iyi olacak :)

Daha anlatacak çok şey var aslında ama sanırım şimdilik bu kadar yeter ..
Bu tatilde Murat amcamıza da ayrıca teşekkür etmemiz gerek çünkü bizim adamcık kendisini KANKASI ilan etti .. Güzel bir organizasyon oldu, Değişik yerler gördük en azından ve gidilecek yerler listemizden bu bölgeleri çıkarıyoruz artık :)
Önümüzdeki yıl ne yaparız nerelere gideriz kısmet gidilip görülmesi gereken çok yer var ...

Sağ Baştan ; Betül,Tuba,Övgü,Filiz ablamız , Ece , ben ,süheyla , babamiz, Utku, Levent abi , Levent , Alen Tunamız veeee Kankası Murat :)