Okumak Güzel Şey ...

     Yazın hayat buralarda daha hızlı geçiyor malum yazlık yer olunca deniz , havuz ve bahçe keyiflerinden ne kitap okumaya fırsat kalıyor nede yarım kalan boya işlerini bitirmeye ...
Ama kışında tam tersi tabi , sokaklarda bile köpekler dışında kimse olmuyor .
Vaktimizin çoğu kısmını evde geçiriyoruz tabi hava diğer yerler gibi çok soğuk olmasada sonuçta yağmurlu oluyor .. Bu yüzden ben yine kitaplarıma sardım ve sıkı okuma girişimi içerisindeyim .. En son seri olarak okuduğum DEBBİE MACOMBER e bir son verdim .. Artık biraz da farklı şeyler okumak adına .. Ama yinede yazımını, uslubunu sevdiğim yazarların bir kitabını okuyorsam diğer kitaplarınıda okumayı seviyorum.. Mesela yine en son JOHN VERDON un 3 kitabınıda okudum bitirdim :)



En son bu sabah 06:30 da gözümü bir açtım baktım saat çok erken Seytanı Uyandırma kıtabını bitirmem lazım son 15 sayfa kaldı bir de sürekli aklımda David Gurney olayı nasıl çözecek diye :) Ve bitttiii.. Süperdi bayıldım :) Şiddetle tavsiye ediyorum tum kıtaplarını.. 

Bır kitap bittiğinde mutlaka yedekte yeni bir kitap olmalı.. Çünkü hiç ara vermeden başka kitap a başlamak istiyorum . Bu Yüzden hep bir kitap stoğum olur :) Ama bu sefer biraz abarttım galiba baya bekleyen kitabım oldu ..

1. Pucca -- Ayyy Hadi İnşallah ( 4. Kitabı )
2. Kevin Dutton --- Olağan Psikopatlar ( şiddetle merak ediyorum)
3. Robert Levine --- Zamanın Çoğrafyası ( enterasan bir kitaba benziyor)
4. Gary Small / Gigi Vorgan --- Bir Psikiyatristin Gizli Defteri
5. Grange --- Kaiken


Sabah kahvaltı yaparken dayanamayıp Puccaya başladım bile :)
Çok iyi ya insanın okurken yüzünde gülümseyen bir ifade oluyor. Anlatım tarzı uslup u sıradan günlük konuşma şekli olduğundan belki yaptığı benzetmeleri espirileri çok iyi anlıyorsun .. Akşama sabah biter kesin :)

E anne bu kadar okuyorsa evin 2,5 yaşındaki küçük oğlu her ne kadar okuyamasada okutmayı çok seviyor :) Kendime ne zaman kitap siparişi versem Alen Tuna yada alıyorum hikaye ve masal kitapları .. Daha çok büyük ve bol resimli kitapları çok seviyor :)
Alışkanlık oldu her akşam uyumadan önce o sütünü içerken bende kitap okuyorum .. Bazen hemen uyuyor bazen birlikte uyuya kalıyoruz :)

Umarım onunda böyle bir alışkanlığı olur .. Kendi başına kitap okuduğu zamanlarıda görmek nasip olur inşallah :)


Buda geçen yıl ki hali :) Kendi Kitabımı kendim okurum tripleri :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası