Uras ' a ...



 Benin İkinci Oğlum , Pamuk yeğenim URAS ..
Fotoğraflara bakarken gördüm nasıl özlediğimi anladım ..
İstanbul ' a eğitim için gittiğimde çekmiştim uykudan uyanmış hali ..
Allahım ne şirin baktıkça ısırasım geliyor
Kendine has bir çocuk ..
Alen Tuna gibi..

Böyle baktıkça keşke daha yakın olsak diyorum..
Çocuklar birlikte büyüseler , oyun oynasalar , birşeyler paylaşsalar ...
Bazı akşamlar telefonla görüntülü konuşmaya çalışıyoruzzz çünkü Uras paşa telefonu eline almak istediğinden rahat bırakmıyor .. İyi kötü görüyoruz bir şekilde.. Yeni öğrendiği kelimeleri söylüyor bir şirin bir şirinki
yanımda olupda sıkasım geliyor :)


Sadece bir tanecik yeğenimi özlediğimi yazmak istedim ...
Halasının pamuk yeğenini kuzeni de özledi
Arada Uras a gidelim diyor .. Yakın olsak çık git gel :)
Yaz olsada gelseler diye bakıyoruz şimdiden :)

Umarım ilk fırsatta görüşeceğiz

Seni Çok Seviyorum Halacım....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası