Alen Tuna'nın Uyku Halleri ...

Bir süredir Alen Tuna'nın uyurken ki hallerini çekmeye çalışıyorum .
Kendi çocuğum diye söylemiyorum pekde güzel uyuyor .. Rahatına çok düşkün bir  çocuk hiç sıkıntıyı sevmez ..Ne üzerini örter ne başka bişi ister .Neyse ki bebekliğinden beri uyku tulumu giydiği için ona sorun çıkarmıyor. Her akşam uyumadan önce pepeeli uyku tulumumuzu giyiyoruz ..


İlk doğduğunda uyku sorunumuz çok oldu .. Ne onun düzenli bir uykusu oldu ne bizim .. O yüzden şimdilerde uyduğu zamanları keyifle izliyoruz eski uykusuz gecelerimize gülüyoruz. Geldi ve geçti.. Kim bilir daha neler gelecek ve geçecek ...


Sanırım uyku hali bana çekmiş :) Bende rahat yatmayı severim deli gibi yatanlardanım .. Alen de öyle yatakdan taşarmışcasına yatıyor .Huysuz olduğu bazı geceler yanımızda yattığında yatağın en ucunda yatan hep ben oluyorum ben kaçtıkça bana doğru geliyor babasıyla aramızda yanlamasına yatıyor .. ahh bide o tekmeler yokmu o tekmeler bakalım daha ne devam edecek böyle :) Kendisi 20 aylık ama yakında çocuk yatağına geçiş yapıcaz kısmetse . Korkuluklu yatağına sığmıyor çünkü deli yattığı için sürekli uyanıyor . Bakalım büyük yatakda tek başına yatma süreci nasıl olacak heyecanla bekliyoruz ..


Kuzguna yavrusu Şahin görünürmüş misali çok yakışıklıdır bizim paşamız Allah uzun ömürler versin pamuk oğlumuza ...

 Her uykunda Güzel Rüyalar gör,Melekler yanında olsun Canım Oğlum



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası