Aygül ...

Uzun eğitim haftasını bitirip nihayetinde pazartesi akşamı oğluma, eşime ve evime kavuştum .. Bana Süpriz yapıp havaalanından almaya gelmişler beni nasıl mutlu oldum anlatamam .. Yol çok gözümde büyüyordu ve bir an önce kavuşmak istiyordum .. Nasıl özlemişim onları e onlarda beni tabi :) Alen Tuna yol boyunca özledim canım annem diyip durdu sürekli bir öpme halinde e tabi aynı şekilde bende doyamadım halada .. O gece uyurken bir eli yakamdaydı resmen gitmeyeyim diye tutuyordu sanırım :)
Umarım bir daha ayrılmayız..

Dün gece saat 00:15 civarında İbo dan telefon geldi .. O saatde gelen haber pek hayırlı olmazdı zaten .. Aygül akşam üstü fenalaşmış ve hastaneye kaldırılmış Nedeni : KALP KRİZİ .. Şaka gibi gecenin bir yarısı inanmakda zorlandım .. Daha bir gün önce oradaydım aynı gün öğlen konuşmuştuk .. Ne oldu da böyle oldu .. Peşpeşe telefonlar derken herşeyi öğrendik.. Ve ben bütün gece bir kez daha uzak olmanın verdiği sıkıntıyı yaşadım .. Orada olsaydık gece beklerdim başında, yanında olabilirdim, tabiki yanlız değil biliyorum herkes başında ama uzak da olunca insanın aklından bir sürü şey geçiyor göremediği için... Sabahda ilk iş olarak aradım herkesi anjio stent takılması derken yoğun bakımda olduğu halde daha iyi olduğunu öğrendim..İboda yanına gidince biliyorum ki morali daha iyi olmuştur. Eminimki aklı Uras dadır. Kendide şaşkındır nasıl böle oldu diye . Ve bundan sonra hayatının nasıl olacağını merak ediyordur..

Aygül'cüm sen benim için çok önemlisin biliyorsun .. Gelin Görümce hiç bir zaman olmadık hep kardeş gibi olduk .. sen benim sırdaşımsın dostumsun biliyorum ki bende öyleyim .. Bizi ve herkesi çok korkuttun ..
Allah seni önce oğluna, ailene ve bize bağışlasın

Seninle henüz konuşamadık Konuşuncaya kadarda içim rahat etmeyecek
Biliyorumki sen güçlüsün ve hemen ayaklanacaksın ..

Seni Çok Seviyoruz ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası