Kumaş boyama ..

Ne zamandır aklımdaydı kumaş boyası almak. Rengi solmuş ama kalıbını sevdiğim bir pantalonumu boyamak istiyordum. Boya siparişini verdim ve hemen geldi . Birazda fazla aldımki boya işine girmişken hepsi bir arada çıksın diye .. 2 siyah pantalon ve 1 siyah etek ile birlikde bakalım olacakmı diye birde mavi kot şort attım makineye.. Çamaşır makinesi ile boyamak çok kolay oldu tabi sonrasında bir tur boş çalıştırmak lazım hatta ben içinede bir iki tane kullanmadığım bez parçası attım ki tam temizlik olsun :)
Sonuç hiç fena değil ; Kumaş lar gayet yerinde bir renkde oldu ; sanırım bir süre daha idare edilebilir.



Kot şort da güzel oldu. Değişiklik olması adına yapılabilir .. Zaten kendisi aslında kullanılmayan bir kot pantalondu şimdi hayatı komple değişti :)
Boyama işi tavsiye edilir ..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası