Ayrılık Başlıyor....

Bugün 1 haftalık Eğitim İçin İstanbul a gidiyorum .. Ve tek başıma... Yanımda Ne Herşeyim var Ne pamuk Oğlum :( Hiç bu kadar ayrı kalmamıştık birbirimizden .. Bu sefer Alen Tunayıda götüremiyorum .. Oda burada babasıyla kalacak .. Ama gözüm arkada kalmayacak çünkü Tes ablamız geldi :) Düğününe çok az kalmış olmasına rağmen yinede bizi kırmadı ve geldi sağolsun .. Biliyorum ki Alen Tuna Tes ablasının sözünü dinler geceleri o varken uyur. Gündüzleri diğer ablasıda olacak nasılsa.. Ama yinede bu geceyi çok merak ediyorum . Beni arayacakmı ? Arasa bile olmadığım söylendiğinde susacakmı ? Umarım çok ağlamaz .. Babası olduğu için belki daha kolay atlatabilir.. Ben onlar olmadan geceleri nasıl uyuyacağım sabahları onları görmeden nasıl güne başlayacağım .......
Çok zor muş ayrılmak kısa yada uzun süreli hiç farketmiyordur bence

Birazdan yola çıkıcam ve uzuunn bir yolculuk beni bekliyor
Umarım günler çabuk ve kolay geçer de bende bir an önce size kavuşurum

Herşeyim, Canım Oğlum kendinize dikkat edin


Buda bu sabahki Uyku hali :) Uykuda öpmekde ayrı bir tatlı oluyor :)

Yorumlar

  1. :) ne güzel anlatmışsınız duygularınızı... Umarım siz yokken çok ağlamamıştır Alen Tuna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk bir iki gün mızıldanmış ama sonra alışmış .. ilk günler hiç telefonda konuşamadım :( anne gel diye tutturur da ağlar diye sonraki günler de o benimle konuşmadı küstü .. ama uçakdan inince beni karşılamaya geldiler nasıl sarıldıda öptü hiç unutmam yüzüm elleri arasında unudum o gece :)
      allah ayırmasın hiç birimizi çocuklarımızdan çok zor
      sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı ..

Kızımın hazırlıkları devam - Kumaş ile sepet kaplama

Tetik Parmak Ameliyatımız ve sonrası